Alla inlägg under augusti 2010

Av Anders Jaohansson - 30 augusti 2010 11:35

Det går sakta mot hösten älskar hösten och alla vackra färger på träden, älskar och ge mig ut i natruren och fotografera och ta vackra fina höstbilder. Älskar även och tända massa ljus på hösten och mysa till det, och sen kolla på en bra film tillsammans med någon som man tycker om helt underbart.






Av Anders Jaohansson - 18 augusti 2010 20:54

Idag på förmiddagen så var jag och fikade i Mårsmålen det var ett tagsen jag var där och fikade nu så det var trevligt och ieftermiddags så var jag en sväng i Hätte med mamma och pappa vi åkte bil ditt.


Mår inte alls bra ikväll har så ont i nacken men nu ska jag ju till läkaren på måndag och då hoppas jag att jag kan få hjälp så att jag blir av med värken i nacken inget kul att ha ont.



Av Anders Jaohansson - 17 augusti 2010 20:42

Idag har det regnat det mesta av dagen, så det har varit en ganska så tråkig dag. Ieftermiddags så var jag och tränade på Actic gym jag simmade även det var verkligen skönt och avkopplande det behövde jag verkligen.


Nu sitter jag här vid min dator och bloggar och lyssnar på lugna favoriter webbradio samtidigt som jag bloggar. 



Ovido - Quiz & Flashcards