Alla inlägg under oktober 2010

Av Anders Jaohansson - 23 oktober 2010 20:01

Idag har jag varit med på rådjursjakt på Torpön med Peter, alltid lika roligt och följa med på rådjursjakt synd bara att det inte blev något. Ikväll så blir det och vara hemma och kolla på film och tända lite ljus och käka något gott.


Längtar allt mer och mer tills jag ska flytta, men än är det ett tag tills jag ska flytta.







Av Anders Jaohansson - 18 oktober 2010 19:37

Nu är det bara två månader kvar tills jag flyttar, gud vad skönt det ska bli och få komma bort här ifrån och slippa mina jobbiga grannar jag trodde att dom var mina vänner men så var det inte. Har börjat och packa ner saker som jag inte jag använder, det är när man ska flytta man får se vad saker man har.



Av Anders Jaohansson - 13 oktober 2010 20:51

 Just nu mår jag väldigt bra


Ieftermiddags så var jag ute och gick en promenad jag tog en massa fina höstbilder, jag älskar verkligen höst med alla vackra fina färger på träden.


Nu är det snart bara två månader kvar tills jag ska fllytta, jag längtar bara mera och mer fter och få flytta in i min nya lägnhet.





Ovido - Quiz & Flashcards