Alla inlägg under september 2011

Av Anders Jaohansson - 23 september 2011 20:24

Har fortfarande ganska så ont i bröstet inget kul alls jobbigt och sova på nätterna för att jag har så ont.


Idag var jag ute en sväng på stan på förmiddagen måste ju röra lite på mig kan inte bara sitta inne, jag var på Hemma Kväll och köpte tre dvd filmer för 100 kr hittade tre svenska filmer  jag älskar svensk film.


Under eftermiddag så har jag vilat och bara tagit det lungt, nu ikväll så ska jag vara hemma och kola på dom nya filmerna jag köpte


Har även tänt ljus i öppna spisen det är så mysigt och ha öppen spis jag ångrar inte en skekund att jag flyttade ifrån Ängarydsgatan.









Av Anders Jaohansson - 20 september 2011 07:23

Inatt så har jag inte sovit så mycket har haft så jävla ont i bröstet, jag undrar hur länge jag ska behöva ha så här ont och Infektion i bröstet har tagit hårt på mig.


Sent igår kväll så gjorde jag slut med Jenny det funkade inte mellan oss, fan vilken otur jag ska ha när det gäller tjejer att jag inte ska kunna träffa någon som förstår hur jag mår och hur jag har det och som kan älska mig för den jag är och aceptera mig för den jag är.





Av Anders Jaohansson - 4 september 2011 13:02

Hade en mycket trevlig kväll igår tillsammans med min flickvän Jenny, jag vara hemma hos jenny vi åt tacos och tittade på film vi tittade på Wallander Brandväggen.


Idag har jag ont i halsen kände redan igår kväll att jag skulle åka på något skit, så idag ska jag vara hemma och bara ta det lungt. Ska gå över till Coop och köpa honung det brukar ju hjälpa,  hjälper inte houngen så får jag ta en whisky istället.


Av Anders Jaohansson - 3 september 2011 14:26

Denna vecka har det hänt ganska så mycket för mig


Först i tisdags kväll så var jag på Bock jakt på Torpön med Peter & Erik, sen i torsdags så var jag på Adelövs marken med familjen och jag handlade en del saker där. Och idag så har jag varit i simhallen och badat har även badat i Bubbelpolen det var så könt och avkopplande


Så det har varit en mycket bra vecka för mig, det är så roligt när det händer saker





Skapa flashcards