Alla inlägg under mars 2012

Av Anders Jaohansson - 14 mars 2012 22:32

Idag på förmiddagen vid 10:00 tiden så kom dom från Skobes bil och hämtade våran bil Mitsubishi Galant Kombi, jag kommer och sakna bilen för det har varit en mycket bra bil och mycket skön och åka i. Synd att pappa skulle bli sjuk och attt han inte får köra bil längre. Hade jag haft ekonomi till och ta körkort så hade jag gärna tagit körkort men nu har jag ju inte den ekonomi till och ta någon körkort. Nu ikväll så har min älskling var hos mig och vi har kollat på Efterlyst tillsamamns, när allt känns för jävligt så är jag glad över att jag har en flickvän som jag kan umgås med och hitta på roliga saker med det betyder otroligt mycket för mig. Nu ska jag gå och lägga mig och sova är ganska så trött nu, ska till tandläkaren imorgon inget kul alls och gå ditt.








Ovido - Quiz & Flashcards