Alla inlägg under oktober 2012

Av Anders Jaohansson - 26 oktober 2012 12:04

Kärleken

Att möta den stora sanna kärleken är det finaste och vackraste som finns, att finna någon som man kan dela sitt liv med och dela sorg och glädje med och vara torgen ända fram tills döden skiljer oss åt är det finaste som finns i livet.


Min älskling

Jag är så glad och lycklig att jag har träffat dej min älskling, du betyder allt för mig skulle inte klara av och leva utan dej. När jag inte får vara tillsammans med dej känner jag mig halv men när jag är tillsammans med dej känner jag mej hel och lycklig.



Skrivet av Anders Johansson

Från personlig utveckling


Regndikt


Regnet bara öser ner jag sitter i soffan har mitt stora täcke om mig, jag hör hur regnet stänker på fönstret utanför. Jag tar på mig och vandrar sakta ut i regnet gatorna är folk tomma möter en man med sin hund vandrar sakta genom stan.


Skrivet av Anders Johansson                           

På Allmänkurs personlig utveckling

Ovido - Quiz & Flashcards