Alla inlägg under maj 2013

Av Anders Jaohansson - 31 maj 2013 16:04

Idag kl 10:00 så var det skolavslutning i Tranås kyrka, det var flera elver på skolan som gick ut idag dom fick blommor och det var även avtacking av flera lärare som går i pestion nu. Det det också fin sång av Mia och Melinda ifrån min klass, efter kyrkan så gick vi ner till skolan och fikade. Nu har man sommarlov ända fram till 19 augusti det ska bli så skönt, jag hoppas på en mycket bra och härlig sommar. Nu har jag satt upp mina bilder inne på ABF väldigt roligt att få en fotoutsällning där, eftersom det är så många som kommer ditt. Nu ikväll så blir det att gå ner till tälet och lyssna på musik och dricka öl eller cider det blir en trevlig och härlig kväll.





Av Anders Jaohansson - 28 maj 2013 22:18

Har gått Energikicken nu ikväll det blev en lyckad och trevlig kväll och vi hade tur med vädret jag och Jenny gick på ungefär en timme runt vi gick hela tiden vi orade inte springa runt., men det känns i kroppen så imorgon så kanske jag kommer och ha träningsverk ska strax gå och lägga mig och sova är helt slut. Imorgon så ska jag till sjukgymnasten på förmiddagen och på eftermiddagen så har jag skapande verksamhet sista gången förre sommarlovet.



Av Anders Jaohansson - 27 maj 2013 10:24

Jag ska ha en fotoutsällning på ABF var där nu på morgonen och pratade med dom, det ska bli så roligt att få ställa ut mina bilder där. Nu är det sista veckan i skollan vi slutar på fredag det blir skolavslutning i Tranås kyrkan kl 10:00 det blir även avtackning för Lars och Monica som slutar och går i pension jag kommer och sakna dom otroligt mycket. Till hösten så ska jag läsa svenska med dom på allmän kurs det ska bli så roligt. Imorgon kväll så ska jag & jenny och några till från skolan gå engerikicken det ska bli väldigt roligt,så jag hoppas på bra väder imorgon kväll.



Ovido - Quiz & Flashcards