Alla inlägg under september 2013

Av Anders Jaohansson - 30 september 2013 17:23

Idag har jag haft svenska som vanligt mellan kl 10:10 och 11:30, det är så roligt att läsa svenska och jag lära mig nya samker hela tiden. Efter svenska lektionen så hade jag rast och lunch kl 13:00 så började jag naturkunskap vi pratade mycket om  Austrailen och vilka djur som finns där, vi tittade även på en kort film om djuren som finns på Austrailen. efter skolan vid halv fyra så gick jag upp en sväng och hälsade på pappa på Lövstagården, nu ikväll så ska jag vara hemma och ska äta kvällsmat snart och sen kommer Jenny till mig en sväng lite senare ikväll.



Av Anders Jaohansson - 2 september 2013 19:51

Idag på morgonen så var jag på läkarhuset och tog blodprover till mitt läkarbesök i Eksjö nästa måndag. Idag har jag haft svensla mellan kl 10:10 och 11:30 vi pratade om nya ord som har kommit till svenska språket, vi pratade även om slangord. Efter svenska så hade jag rast i en och en halv timme sen kl 13:00 så hade jag natur, djur och miljö vi pratade om om fästingar och sen såg vi även en kort film om flyttfågflar höst & vinter det var mycket intresant. Efter skolan så var jag en sväng hos pappa och nu ikväll så har jag varit hemma och bara tagit det lungt.



Skapa flashcards