Alla inlägg den 6 november 2013

Av Anders Jaohansson - 6 november 2013 10:03

Just nu mår jag inget vidare jag tycker allt känns jobbigt och inget känns roligt, så här dåligt som jag mår just nu har jag aldrig mått jag hoppas att det vänder snart för det är jobbigt att må dåligt. Det är ju inte så konstigt att jag mår dåligt har ju hänt så mycket i mitt liv, men det känns så skönt att jag har fått kontakt med Kurator Helena i Eksjö på sjukhuset var där för första gång i måndags och det kändes så skönt att få prata av sig ska ditt igen den 25 november.


Den 28 november är det 8 år sedan min älskade morfar Nils Sandberg gick bort 87 år gammal, jag skanar honom så otroligt mycket och jag tänker på honom ofta och jag undra hur han har det nu. Jag tog det väldigt hårt när morfar gick bort för morfar var en person som stod mig så när  morfar var på ett äldre boende i Linköping han var förlamad och kunde inte tala, men jag älskade honom av hela mitt hjärta.  





Ovido - Quiz & Flashcards