Alla inlägg under oktober 2014

Av Anders Jaohansson - 11 oktober 2014 18:34

Idag så blev det en sväng på stan med mamma vi fikade på Ica Kvantum, det blev även en sväng ner till hemmakväll där köpte jag godis bästa godiset i stan har hemmakväll. När jag kom hem så åt jag mat det blev tacos och jag tittade även på en film jag tittade på Johan falk alla råns moder, just nu så lyssnar jag på musik Lasse Stefanz. Nu ikväll så blir det och vara hemma och ta det lungt tänkte tända lite ljus och sen blir det en film till lite senare ikväll. 



Av Anders Jaohansson - 10 oktober 2014 10:30

Ska bli mycket bättre på att uppdatera min blogg


För ett år sedan så fick jag panikångest det bara kom, har aldrig innan haft några sån problem. Jag äter nu medicin mot min ångest men jag kan ändå känna av min ångest mest på kvällar. Har även att svårt att sova på nätterna så jag får ta sömtabletter har aldrig innan behövt göra det. Är singel singel sedan några månader var tillsammans med en tjej från Värnamo i sommras men vi passasde inte ihop så jag gjorde slut med henne. Men jag trivs inte med att vara singel jag hatar verkligen ensamheten, för det är när jag är ensam som min ångest kommer.

Ovido - Quiz & Flashcards