Alla inlägg under december 2015

Av Anders Jaohansson - 6 december 2015 14:06

Idag e det andra adevent idag vaknade jag vid 08:00 tiden då gick jag upp och åt frukost och tittade på nyhetsmorgon på fyran. Gud vad det blåser ute det har blåst i tre dagar nu, jag undrar om det blir någon snäö till jul men jag hoppas att det blir lite snö till jul så det blir lite julstäming. Idag om två veckor ska jag gå på julkonsert med Tranås musikkår & Jessica Andersson det ska bli kul. 

Av Anders Jaohansson - 5 december 2015 15:58

Idag vaknade jag vid tio tiden då jag upp och åt frukost det var skönt att sova länge det behövde jag verkligen. Idag har jag bara tagit det lugnt. Nu har jag ätigt kvälls mat det blev eget potatismos och kassler det var gott. nu ikväll ska jag vara hemma det blir film och godis ikväll, nu e det inte många dagar kvar tills jag fyller år då blir jag 34 år börjar bli gammal hihihi


Av Anders Jaohansson - 4 december 2015 10:19

Måste bli bättre på att blogga känner jag


Igår var jag på sjukhuset i Eksjö jag gjorde två undersökningar först var det rönten av mina lungor, sen var det ultraljud av mina njurar får svar om ca en vecka jobbigt och vänta på svaret. Nu e det inte många dagar kvar tills jag fyller 34 år gud vad fort tiden går tycker inte det var längsen jag fyllde 30 år, ska ha en liten fest då när jag fyller år för familjen bara. Just nu sitter jag i skolan och har data lektion slutar vid halv ett tiden, då blir det hem och äta lunch sen blir det och fara iväg till Willys och handla mat inför helgen. 



Skapa flashcards