Alla inlägg den 9 september 2016

Av Anders Jaohansson - 9 september 2016 10:16

Jag känner att jag måste bli bättre på att blogga, idag e jag hemma från skolan mår inget vidare. Trots att det har gått några månader nu sedan jag fick reda på att jag har fått diabets så har jag inte vant mig än vid sjukdomen. Det svåraste med sjukdomen e maten vad man ska äta och inte äta det e jätte svårt tycker jag. Jag hade över 29 i blodsocker när jag åkte in första maj till aktuten i Eksjö då var jag jätte dålig, jag fick ju ligga två dyngn på IVA det var inget kul alls. Ieftermiddag ska jag storhandla på Willys jag storhandlar en gång i veckan, sen blir det och bara ta det lugnt ikväll kolla på film hade jag tänkt och göra ikväll. Jag har varit singel i över två år nu, så jag börjar att längta efter kärleken nu. 


Ovido - Quiz & Flashcards