Alla inlägg den 6 februari 2019

Av Anders Jaohansson - 6 februari 2019 10:26

Idag ska jag operera bort bort min fläck på ryggen, det ska bli skönt att få bort den för om jag inte tar bort den så kan det bli cancer av det sa min läkare till mig. Känns bra att dom gör det på läkarhuet så att jag inte behöver åka till Eksjö och göra det, jag har en sån bra läkare som ska göra ingeppet så det kommer att gå hur bra som helst det värstaär bedövings sprutan det kommer och känns inget kul alls med sprutor men ändå är jag van vid sprutor eftersom jag tar 4 sprutor om dagen för min diabetes och sen får jag en spruta var tolfte vecka på läkarhuset. Längtar tills i morgon för då ska jag träffa min kontakt person, vi ska gå och bowla det ska bli roligt. 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards