Alla inlägg den 3 augusti 2017

Av Anders Jaohansson - 3 augusti 2017 19:15

Hade en en mycket trevlig dag igår med dagverksamheten vi åkte först till Torpön alltid lika vackert och fint på Torpön. Vi tog färjan över och åkte till Blåvik, vi åkte till badplasten och där blev det fika blev lite sugen på att bada men tyvärr hade jag inga badkläder med mig. Sen åkte vi vidare mot Malexander jag var inne i Malexanders kyrka jätte fin kyrka jag älskar kyrkor det är så stämmingsfullt,blev även en sväng ner till sjön i Malexander vi åt även lunch i Malexander sen åkte vi vidare mot Kisa där blev det en glass på ett mysigt café sen åkte vi vidare mot Tranås var hemma kl 16:30 var helt slut. Idag på förmiddagen så var jag på läkarhuset och jag fick min spruta som jag får ta var tolfte vecka, jag får så ont efteråt kan sitta i några dagar jobbigt. 

Ovido - Quiz & Flashcards